2016-2017 BAHAR DÖNEMİ DERS KAYITLARI

LİSANS ÖĞRENCİLERİNE DUYURULUR

 

2016-2017 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı için ders seçimleri AKSİS (aksis.istanbul.edu.tr) üzerinden 8 Şubat 2017 saat 12:00’dan itibaren başlayacak olup Ders Alma ,Danışman Ders Onayı ve Katkı Payı/Öğrenim Ücreti Ödeme İşlem tarihleri aşağıda belirtilmiştir.

Not 1. Ders seçim işlemlerini tamamlayan öğrenciler kendi hesapları üzerinden ders alma listelerinin çıktısını alıp imzaladıktan sonra danışmanlarına teslim edeceklerdir.

  1. Kayıt yenileme işlemini gerçekleştirecek 4 yıllık öğrenim süresini -Hazırlık Sınıfı hariç-  aşmış öğrencilerin Katkı Payı/Öğrenim Ücreti ödemesini yapabilmeleri için Ders Alma(Seçme) ve Danışman Onayı işlemini gerçekleştirmiş olmaları gerekmektedir. Bu öğrenciler katkı paylarını sistemin kendilerine verdiği referans numarası ile 08-17 Şubat 2017 tarihleri arasında yatıracaklardır.
  2. İkinci bir üniversitede kaydı bulunan öğrencilere 4 yıl öğrenim süresini tamamlamasalar da harç borcu çıkabilmektedir. Öğrencilerin bu duruma dikkat etmeleri gerekmektedir.

 

ONLINE DERS ALMA İŞLEMLERİ      08 Şubat (12:00’dan itibaren) – 15 Şubat 2017

DANIŞMAN DERS ONAYLAMA İŞLEMLERİ İÇİN SON GÜN     16 Şubat 2017

KATKI PAYI ÖDEME İŞLEMİ TARİHİ    08 Şubat (12:00’dan itibaren) – 17 Şubat 2017 ( Eğitimini 4 yılda bitiremeyen öğrenciler için )

DERSLERİN BAŞLANGIÇ TARİHİ                                        13 Şubat 2017

07/02/2017
256 defa okundu

İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuvarı
Rıhtım Caddesi No:1 34710 Kadıköy- İSTANBUL
Tel:(+90216) 338 18 32 - 418 76 39 FAKS: (+90216) 345 16 79